Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Dec 2023 08:31:02 +0200

Tere!

Võru Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/18609 
aadressile Võru maakond, Võru vald, Juba küla, Jubaga// Jubana// Jumpla// 
Mäe// Mõisa// Oru// Tsiatsungõlmaa// Võru metskond 127// Võlsi küla, 77, 
Võru maakond, Võru vald, Juba küla, Jubaga// Jubana// Jumpla// Mäe// Mõisa// 
Oru// Tsiatsungõlmaa// Võru metskond 127// Võlsi küla, 77 (Tsiatsungõlmaa 
kinnistu veetorustikud etapp I, Tsiatsungõlmaa kinnistu 
survekanalisatsioonitorustikud etapp I) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26827354>  (menetlus nr: 
406164), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister